2019. május 29., szerda

6. rész - Kész káosz

Damon szemszöge.
- Mi az, hogy Elena meghal Cas?-kérdeztem idegesen.
- Elena élete az ősökhöz van kötve. Ester, az ősi boszorkány kötötte hozzá amikor szegény Alaric életét változtatta meg.
- Ezt nem tudtad volna korábban közölni? Cas akkor a nővérem veszélyben van. És mi lesz ha valaki megöl egy ősit?
- Hát még mindig nem jöttél rá Jeremy?-kérdeztem.
- Mégis mire Damon?
- Hogy ezért kell Bonniet visszahoznunk Klaustól, hogy ezt a köteléket megszakítsa. Mert ugye Bonnie mindvégig Klaus fogságában volt?!
- Eltaláltad Damon.
- De akkor ki kell onnan hoznunk Damon, muszáj hogy újra biztonságban lennie..a nőnek akit szeretek!
- Ne aggódj Jeremy, kihozzunk onnan Bonniet. Elvégre az egyik legjobb barátom.- mondta Matt.
- Kihozzuk, ezt ígérhetem neked!-mondtam, de Elena erről még nem tudhat, ameddig nem sikerül kihozni a legjobb barátnőjét. Nem nyugszom, ameddig Bonnie nincs biztonságban!
Sam Winchester.
És most mihez kezdjek? Nem hagyhatom Elenát, hiszen szeretem és ő is szeret. Kérnem kell a bátyám segítségét. Ezért szépen elmentem a bunkerbe. Tudni akarom miképp menthetem meg Elena életet.
- Dean, beszélnünk kellene.
- Igen, azt tényleg kell. Mégis miért voltál Rubyval?
- Nézd Dean, azt elkeseredésemben tettem, Elena miatt.
- Tudom, hogy szereted, de öcsi ez így nagyon nem fasza.
- Tudom, de hiába szeretem..-majd abba hagytam.
- Mi az Sammy?- kérdezte Dean aggódva.
- Stefan megfenyegetett. Ha nem hagyom békén Elenát, véresőt rendez a városban.
- Na itt állj! Mi az hogy megfenyeget? Még is mit képzel, ki ő?! Attól még hogy vámpír, nem tehet meg mindent.
- Dean ne csinálj semmit kérlek. Csak rosszabb lenne, megoldom én.
- Öcsi, nem fogom hagyni, hogy egy beképzelt vámpír csak úgy fenyegessen. Amúgy is elakartam mondani valamit.
- Mégpedig?
- Találtam egy ügyet, Californiában..-majd nem folytatta.
- Dean mond már! - kiabáltam rá.
- Anyánkkal kapcsolatos.
- Mi?-anyával? De hisz anya meghalt.
- Igen, és nagy a valószínűsége, hogy apa a halála előtt ezen az ügyön dolgozott.
- De hát anya meghalt amikor féléves voltam.
- Igen, Sam tudom. Csak ebben egy a gond, hogy apa ennek az ügynek a nyomozásába halt bele. Mi van ha a sárga szemű démon megölte, mert megtudott olyat, amit nem kellett volna.
- Dean, ezt szeretném tudni. Ha anya életben van, meg kell találnunk őt.
- Azt ugye tudod, hogy ahhoz el kell mennünk egy pár napra. Képes leszel itt hagyni Elenat Stefan és Damon kegyeire bízva?
- Nem tudom Dean. Azt tudom, hogy szükségem van Elenara.
- De remélem azt is tudod, hogy Stefan nem fogja hagyni hogy mellette legyél.
- Az engem nem érdekel. Elena fontos a számomra. És remélem megérti, hogy meg kell találnom az anyámat.
- Remélem öcsi, sőt kérhetnénk Cas segítségét is.
- Majd felhívom, és elmondom neki, hogy mik a fejlemények.
Caroline Forbes
Nos, miután én és Stefan le feküdtünk, kijelenthetem, hogy minden a legnagyobb rendben. Stefan helyre hozza a kapcsolatomat Sam-mal, és én szépen távol tartom Elenat tőle. Nem fogok hagyni, hogy mindig mindent tönkre tegyen. Sam az enyém. Neki ott van Dean, Stefan de meg Damon is. Atya ég, hogy mennyi pasi harcol érte. Neki pedig pont az kell, aki már foglalt. Úgy döntöttem, fogom magam és bemegyek hozza a kórházba. Elmagyarázom neki, hogy mi a helyzet, és hogy mire kell számítson a közeljövőben. Szóval be is pattantam az autóba, és célnak vettem a kórházat. Mikor beértem, láttam hogy nincs senki nála, szóval nyugodt szívvel mentem be.
- Szia Elena. Beszélhetnénk?
- Persze, mond csak miről szeretnél?
- Azt szeretném kérni, hogy hagyd békén Sam-et. Nincs rád és a gondjaidra szüksége.
- De nem értem, ezt ő mondta?
- Igen, hisz tudod hogy együtt vagyunk.
- Nekem azt mondta nem megy vissza hozzád.
- Nézd, mégis vissza jött, és tudod legjobb barátnőm vagy, számíthatsz rám, de nem hagyom hogy el vedd a szerelmem. Három pasi közül választhatsz Elena, neked pedig pont az kell, aki már másé.
- Nézd, Caroline ha meg bántottalak, sajnálom. Nem volt szándékomban.
- Csak annyit kerek hogy hagyd békén Sam-et. Ne traktáld a hülyeségeiddel. Persze segít amiben tud, de ennél többet ne kérj tőle.
- Azt elmondta, hogy a születésnapomon amikor eltűnt, Rubyval volt?
- Tessék?-döbbentem le.
- Igen. Dean, Damon és Cas ott voltak velem, amikor rájuk nyitottunk. Akkor történt a baleset is. Legalábbis erre emlékszem.
- Hazudsz! Elena ezt csak kitaláltad!
- Nem Caroline, az igazat mondom. – épp ekkor lépett be Sam a kórházi szobába, és azonnal rá förmedtem.
- Mi az hogy te és Ruby?!

Folytatjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése